Ochrona danych osobowych

Zasady ochrony prywatności danych osobowych

  • O jakich danych mówimy ?

    Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług dzięki czemu możemy zrealizować Twoje zamówienie, wystawić fakturę, rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne czy przesłać ofertę naszych produktów. Chodzi również o nasze strony internetowe w tym dane zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.

  • Kto będzie administratorem Twoich danych ?

    Administratorem danych osobowych jest REVISAGE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (01-692) przy ul. Kolektorskiej 58A lok. 8 („Administrator Danych Osobowych” czyli „ADO”).

  • Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane ?

    Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez REVISAGE polegają na oferowaniu klientom produktów, które mamy w swojej ofercie. Twoje dane są nam niezbędne do zrealizowania Twojego zamówienia, w tym do wystawienia faktury, wysłania produktów za pośrednictwem firmy kurierskiej. Twoje dane są także niezbędne do przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. W końcu Twoje dane służą nam do prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji podatkowej czy dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a także udostępnienia danych organom administracji państwowej.

  • Komu możemy przekazać Twoje dane ?

    Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług (np. firma kurierska) oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Parterów.

  • Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych ?

    Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych czy dokonać ich przeniesienia.

    Na wszelkie Twoje pytania odpowie nasz Administrator Danych Osobowych (tel. +48 22 379 71 47 lub e-mail biuro@revisage.pl).

  • Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych ?

    Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Podejście REVISAGE do ochrony danych osobowych

  • Nasze podejście do ochrony danych

    Wytyczne REVISAGE oraz prawne regulacje dotyczące danych i ich prywatności definiują nasz sposób pracy. Każdego dnia zarządzamy danymi. Dla nas naturalnym jest, że traktujemy wszystkie te informacje z największym szacunkiem. Bezpieczeństwo danych i prywatność są dla nas tak samo ważne, jak dla naszych klientów.

    Dlatego w naszej pracy przestrzegamy ściśle nakreślonych wytycznych i procedur kontrolnych. Używamy niezawodnych systemów i oczywiście przestrzegamy przepisów, zasad i praw obowiązujących we wszystkich krajach w których prowadzimy naszą działalność.

  • Bezpieczeństwo i ochrona danych

    Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą poufność i bezpieczeństwo danych. W tym kontekście podejmujemy wszelkie niezbędne środki techniczne i organizacyjne.

    Nasza sieć, infrastruktura i nasze systemy informatyczne są chronione w najlepszy możliwy sposób. Dostęp do Twoich danych osobowych jest nadany tylko dla osób, dla których są one niezbędne do realizacji ich zadań służbowych. Dane te są utrzymywane w ścisłej poufności, a ich ochrona spełnia wszystkie niezbędne wymagania i najnowsze standardy technicznych zabezpieczeń.

  • Incydenty naruszeń ochrony danych

    Czasem niespodziewane rzeczy także się zdarzają. W tym celu mamy opracowane dokładne plany i procedury  reagowania na zdarzenia.

    W przypadku naruszeń ochrony danych, które mogą pociągać za sobą ryzyko dla prywatności, zarówno Ty jak i odpowiednie organy zostaną o tym poinformowane zgodnie z wymogami i regulacjami prawnymi. W takich przypadkach dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zidentyfikować i wyeliminować przyczynę oraz tak bardzo jak to możliwe ograniczyć wszelkie konsekwencje.

  • Zmniejszenie ryzyka

    Naszym obowiązkiem jest zapewnienie bezpieczeństwa informacji pod naszą opieką i zachowanie prywatności konsumentów poprzez właściwe, odpowiedzialne korzystanie z danych. Zbieranie, wykorzystywanie, przechowywanie, zabezpieczanie i ujawnianie danych osobowych odbywa się pod ścisłym nadzorem, zgodnie z naszą wewnętrzną polityką prywatności. Ponadto dbamy o to aby nieupoważnione osoby nie uzyskały możliwości wglądu, przetwarzania, modyfikowania lub zniszczenia danych.